Mmm, sånt är väl livet..

..Hur jag än försöker kan jag aldrig bli bättre..



Jag å mamma har knåpat på mitt studentplakat.
 Det kom igår å så skulle jag få titta på det så att allt stämde..
Det gjorde det inte.
Mamma hade glömt att skriva på papperet att det skulle stå SP3, så nu står det bara Susanne.
Mmm,not fun, jag blev lessen.
Hon gjorde de ju inte på mening såklart men ja,,
Så nu har vi ritat dit de iställe..
Blev inte så vidars snyggt tycker jag..
Vill gråta lite.

Känns som att allt bara blir balle.
Hela min student kommer bli det.
Hela min bal kommer bli det.
Det känns balligt just nu helt enkelt.

..Jag har lite lätt för att bli nedstämd..





Mmm, sånt är väl livet..
I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback