djupet av mig..

Jag blir så sur på att bloggen är så seg på kvällen..
Det är smått irritersamt..

I morgon ska pappa låna min bil.
Det svider i själen.. Tänk om han gör sönder den eller om jag aldrig får tillbaka den!!

Kollade på en lägenhet idag. Var inte så bra. Luktade väääldigt konstigt å var ofrsäch..
Den är billig men mamma å pappa tyckte inte att jag skulle ta den... Åhh, känner mig splittrad. Den var liite smått mysig samtidigt. eller man hade kunnat gjort den mysig. Men sen så var duschen ända nere i källaren.Å där luktade det faktiskt fräschare konstigt nog. Även om den inte var så bra heller... Suck!

Det skrämmer mig att flytta oxå, jag kommer bli så ensam. Så vuxen..
Gör jag rätt eller fel?

Jag har varit djup idag, eller jag har försökt  men dom andra ville inte riktigt lyssna..

Vi kommer snart inte ses lika ofta längre.
Allt det roliga vi gör nu. Kommer inte alls hända dagligen.
Kommer sakna att vi skrattar åt typ allt och gör dagen så bra.
Ni ger mig alltid ett leende på läpparna. Även om dagen annars är skit.
Snart kommer vi börja jobba eller plugga på helt andra håll och vi kommer splittras.
Skratten kommer bara höras som ett eko.....
Okej, jag kanske överdriver en aning men jag får verkligen ångest över studenten.




Jag är jätte glad för din skulle.
It´s maybe going the right way.
It´s a nice guy.
Men blir även lite lessen.
För jag vet hur det brukar bli.
Tiden vill helt enkelt inte räcka till...
Men jag kommer vara förstående och stöttande.
Jag kommer göra som jag alltid gör.
Jag kommer stå i mitten av ringen å se på när det händer för alla andra.
 Men jag är verkligen glad!
But I don´t wanna lose you!





Snart helg.. Vill fan inte.
Det kommer gå åt h-vete..
Men vem fan bryr sig egentligen..
Bara samma gamla vanliga skit..



Ska sova nu.
Kändes som en väldigt bra idé.
 
Over and out!

Kommentarer
Postat av: sarre

Men de är lugnt susanne, jag kan stå där med dig å titta när det händer :)

2007-04-27 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback