Tappade andan..

Men är Grey´s bra eller vad.?.. Tårarna rann och kunde knappt andas. Herregud, var helt slut efter. Såå jävla synd att jag inte har femman här hemma. Var tvungen att fara till bror. Gick väl bra förutom att jag hade hans fötter i håret hela tiden, äckligt och ett stort irritations obejkt.... Och så fort jag talade om att jag hade världens bästa planer på nyår. Blev han helt crazy å nu ska han oxå med.. MM , yeah right!!
Nästan det enda vi pratat om idag är att vi ska till borga. Vi planerar som tusan. Ska ha en lista för allt. Det kommer bli sååå perfekt. Jaa det är ju iofs ett tag till nyår men man kan aldrig vara nog förberedd.


 
Josse, långfillsingan, powerskoan å teleoverollan.
Vild å Vacker.


Jaa om man ska ta å plugga lite. Har så mycket så jag vet inte från vilket håll jag ska börja...

Ej att förglömma Bonde söker Fru ikväll..

Ha det så bra!

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback