Friday!!!

Jamen jahopp då var det fredag. Efterlängtat vill jag lova.. Idag får jag äta godis, Jippi! Josse du med=)!! 
Fast jag har ju syndat ganska denna vecka mycket så jag borde väl inte äta igenligen.. Men det är svårt att sluta med godis, ít´s my drug... Men jag försöker, har faktistk gått ganska bra förutom denna vecka.. Men syster yster har varit hemma och då blir vi så.. Hehe, lite crazy vi...

Okej, hur ska jag göra ihelgen.. Gå ut? Inte gå ut? Det händer ju ganska mycket just nu i lilla strömsund.. Men jaa.. I don´t know really.. Ma få väl si hur ma gör..



Känner mig på rätt bra humör idag. Men har en känsla av att det kommer bli sämre när vi ska hålla på med denna j*vla affärsplan. Kan ju gråta för mindre... Jaja är väl bara att göra klart skiten..


Nää men nu måste jag göra något så inte läraren halshugger mig...

Ses å hörs!!

Puss // SusanaBanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback