blaha blaha

Denna affärsplan gör mig helt snurrig i huvet, fattar ju noll... Det ska inte vara alldeles för tråkigt, bra skrivet med proffsiga ord.. Ja men hur ska klara det.. Smarta lilla jag... Suck!!

Början av denna dag var rätt okej. Var väldigt flumm. Funderade själv om jag gick på något, men tyvärr inte.. Sen trodde jag att jag skulle få träffa min söulmate Jossifinis lite mer idag men icke.. Har haft väldigt fullt upp båda två så vi kuta mest om varann.. Hade tänkt haft lite deeptalk today men det får bli en annan dag. Sen åker hon till s-vall i måra. Hoppas hon får riktigt kul.. And see alot of cute guys=)..


Josse you have to call me:P Miss you!

Min syster har varit här alldeles själv nu i veckan, utan man å barn. Det kändes lite strange men bra... Som på gammeltia när hon bodde hemma..

Nä nu måste jag fortsätta med den förbannade affärsplanen...

Ha de!! 
Over & out!! // Pongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback