Julstress??!!

Snart är det julafton. Aaaahh!! Jag kan knappt fatta det. Har inte direkt några julfeelings, men hoppas att det kommer snart. Och alla julklappar som ska handlas, GOD... Jag har defenitivt julstress. Har köpt en liten julklapp, bra gjort, till min soulmate. Det är nog den bästa människan som finns i hela världen.

Jag är ju lite smått känslig.Men jag blir rörd, så hilma rörd. För exakt så känner jag om dig oxå. Och att få ha en vän som du, det är helt, helt underbart. Du har gjort mitt liv såå mycket lättare.
Även om det känns tungt många gånger och jag känner att jag inte riktigt orkar med. Så finns du där. Behöver bara se dig så blir jag glad. Tack Josefine! Tack för att du finns!
(Det låter som att jag är kär, men inte på det lesbiska viset=P)

 
Nyår nyår nyår nyår!!!
Yes,snart är det nyår. Längtar!
Det ska blir såå jävla kul.
Men vad, vad ska jag ha på mig. Åhh detta evig letande av kläder. Man vill ju som vara lite fin oxå.
Suck, jaja det löser sig säkert..
Nu måste jag göra nån nytta för ovanlighetensskull..
Puss puss // Suss

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

aaah. I'm a sensitive woman too! Tears in my eyes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback