This time baby I´ll be bulletproof..

Jag har inhandalat joggingdressen. Inte skitnygg men hello det var hyffsat billigt.
Annars går ju bara typ jackan på 400 spänn..

Sen var jag tvungen att ta en killjacka, men ähh vem bryr sig.
Spela roland om den inte är figursydd, ser redan ut som en liten köttbulle så:P..

Idag dag har jag verkligen haft en mysdag men de bästa.
Mötte upp Tessan, vi åt på PAUSE o  toksurrade. Sen kom Minna, då blev det en smoothie på Tehuset.
Ja en underbar dag faksiskt.
Plus att det är mitt favvo väder.
Sol o blåst!
Bäst ever.
Man känner sig så fri på nåt sätt när det blåser.
När jag är hemma brukar jag ställa mig ute på bryggan å bara tokvråla, haha.
Okej jag erkänner att jag även försöker flyga men det har aldrig funkat, som tur är det vatten runt om att landa i:P..

Nu jag ska vidare på Willys för att handla sen blir det prmonix till Tessan i Torvalla, långt men nice:)..

På onsdag har jag fått klipptid, hos en tjej som Sandra klipper sig hos i Aspås.
Jag hoppas hoppas att hon är bra. Men hon verkar det.
Och jag är jätte jätte sugen på att ta bort mitt löshår.
Göra en snygg, långpage. Med lugg. Mörkt.
Rakt, litelite längre fram men ändå att hela håret är som långt, typ till axlarna.
Förstår ni vad jag menar?
Vad tror ni?
Nåt jag skulle passa i??!
Är verkligen splittrad för jag älskar mitt långa hår.
Kände mig verkligen mycket snyggare i det.
Men att just ha lös hår är lite trixigt. Lite jobbigt.
Jag fastnar alltid md fingrarna å typ rycker av massa hår, å ja..
Men ja som sagt jag är såå splittrad.

Så dagens fråga.
VAD TYCKER NI?

Ni kanske har andra tips?..

Jag kanske kommer se ut som en lite köttbulle i fejjan om jag gör en frilla som jag vill göra..

Hmm.
Vilka problem..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback