Money, Money Money...

Aaaa, pengar gör mig galen..
Nackdelen att bo på ett större ställe men mer möjligheter är att det rinner iväg pengar.
Som en toka. Jag får ångest, blir deppig, nästan illamående..
Fan.
Jäklars.
Plus att jag vill träna, på ett gym..
Men det är dyrt, så himla dyrt.
Det är tillåme en avgift för att skriva in sig. På 800 kr.!!!
Det är ju helt crazy..
Uscha.

Nä nu ska jag tänka på annat.
Äta lite.
Klä på mig o gå till Tessan:)

Fotboll och Idol tittande.

Jag. Saknar. Fredrik
Vill ha han hemma. Här med mig.


Idag såg jag en gammal kärlek. Sen lååågnt tillbaka.
En sån där love när jag är barn o han en cool vuxen.
Haha, fjantig man var då.. (jaja nu med kanske:P)
Men när man som minst anar det så dyker han upp.
Han känner alltid igen mig. Hejar o ler som bara den.
Ojoj, känslorna blommor upp allover again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback