TwentyOne!!

Ja nu är man en mogen kvinna i sina bästa år.! :)

Men om sanningen ska fram så var jag inte det i mårse när jag höll på att bli överkörd av en pojkspoling som kom vrålkörandes förbi mig i mårse vid typ 05:15 tiden.
Stenarna flög, dammet yrde, å jag var tvungen att trava ner i diket.
Jäkla skitunge.
Det syntes väl att det var nåt jädra dumbom som kom.
Sliten svart/grå 740, tonad så mycket som det går och ett dussin wunderbaums hängades fram.
Plus en blond brud i framsätet med studentmössa..
Fy fan vad jag blev förbannad. 
För det första. Vad gör han på den vägen (haha aggro nummer ett).
Sen måste han har hittat ett körkort på gatan och stoppat i sin plånka, som han körde.
Visst jag är inte heller laglydig vad gäller farten, men hello sunt förnuft säger väl att man saktar ner när det kommer en människa å går.. På en grusväg oxå tillåme..
Ja så vet ni vad jag gjorde. Jag gav han The Finger!
Men jag önskade nästan att han skulle stanna så jag fick läxa upp honom lite.
Lugga honom i hans lilla bebis hår.
Haha, ja jösses. Ibland tycker jag själv att jag är lite skojsig. Hettig om int annat.
Jag gick vidare men ju längre jag gick desto argare blev jag.
så efter en stund vände jag i hopp om att de typ skulle stå längre bort.
Men icke..
Faast egentligen var ju det tur, för jag hade med all säkerhet blivit en tönt igen å gått förbi.
Men jag hade värsta planen i huvet om vad jag skulle säga å göra.
Haha sen skenade fantansin å då hade han gjort slut med tjejen å dragit fram en pistol.
Jösses jag gillar min lilla hjärna ibland.. :P

Ja men som sagt om vi bortser från den där lilla skitsaken så är jag egentligen en mogen kvinna.:P

Jag har blivit grattat av måånga här på jobbet o Minna kom med kladdkaka m dumle, ett sjungade ljus o en ballong.
Lycklig blev jag. Så där att det värmde i hjärtat :)

Sen dagens första grattning var ju såklart Josefinalina som gav. :)
Som ska få säg några tårtbitar ikväll..

Maddegums har även diktat i hop en gulligt blogginlägg om lilla mig.
Tears in my eyes!:)

Haha jaa men nu har jag väl ändå pratat nog om mig själv för idag..

Förresten så är Fejjan skit kul att ha på sin födelsedag..:p

Ha en bra dag gott folk.
För det ska jag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har redan sagt grattis till dig idag, men jag tänker skriva det här också... HAPPY BIRTHDAY SUSANNE!

Postat av: Susanne T

Grattis på födelsedagen:) Hoppas du får en bra dag!



Kram kram

2009-05-29 @ 11:18:05
Postat av: madde

haha alltså jag skrattade så jag fick ont i magen när jag läste detta! du är ju förjävla söt! Give him the fuckfinger nästa gång suss! ;) ;) Det roliga är att när jag läser vad du skriver så hör jag din röst, för du skriver exakt som du pratar! och det är skitbra! Fast jag saknar dig ju himla mycket då med :P Hoppas du hade en rolig helg med massa paarty! Puuuus!

2009-06-01 @ 07:59:48
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback