Trevligt!

Ja men va trevligt att solen tittade fram idag o fåglarna kvittrar ju oxå..
Nej va?? Ops, jag drömde visst.. Tycker inte om när det regnar mycket. Fy!
Jag blir rädd. Och får för mig att det ska svämma över och ja vi ska, ehhh dö? haha nää kanske inte så allvarligt men ett blött hus och flytande rosa skor ser jag framför mig. No thanks!
Sen blir det lite svårare att sova när det öser ner. Småskvitter ja det funkis, men hällregn då ligger man bara å darrar av rädsla.
Ajja, det var egentligen strunt samma. Vädret är som det är vare sig vad jag vill eller inte :P..

Till helgen har jag hört att det ska blir varmt som tusan.. Rätt skönt men när man ska kuta runt på stan är inte det så vidars, men kanske sommarvärmen är på G nu:)

Jag håller på att göra små listor hit o dit för helgen å så.. Jag är ju en liten list-fia jag. Men jag lyckas även tappa bort lapparna så jag gör nog ca 5 st listlappar innnan jag är klar.. Och man hoppas ju på att det står ungefär samma oxå så att jag inte missar nåt..

Igår var det verklgien onyttiga dagen. Herregud, ibland har man ju inge hämningar. 
Konstigt hur man ibland är så himla duktig mendans man andra dagar blir helt crazy.
Men jag skyller på att jag var på besök hos syster, och jag nästan blev i tvingad allt det där goda men dåliga:P 

Isak har för övrigt kommit i tuttåldern.
Tycker tydligen att dom ser jäkligt rolig ut.
Haha då ska han bara veta utan kläder..
Jag förstår dock inte vad det är som är sån bigdeal men ja han är ju kille och det är väl logiskt att de ska vara lite besatt av dom..
Men att skratta åt dom?? :P



Känner mig uppsvälld idag.
Undra om jag råkade äta upp en ballong mellan glassen och mumsmumsen..



Ma råkes!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack. Ja nu ska jag bli tjockis och sen mamma =) Haha dags och växa upp då kanske =P Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback