The road that can takes us anywhere...

Ja, det är exakt den vägen vi ska dra våran kos.. Me and Joppelina! :)
Jag hoppas verkligen att det blir av och att inte nåt viktigt kommer emellan. Jobb är ju tyvärr en av dessa grejer. Men detta ska vi styra i den mån vi kan!
En tågluff eller en båtluf tillome skulle vara så jäkla roligt..
I want to live my life!!

Tomorrow its my birthday. Im gonna party like it´s my birthday!!
Det kommer kännas skumt att vakna upp helt ensam i morgon.
Det brukar inte vara så.
Annars är det en glad o trallandes mamma, en pappa i långkalsonger o bar överkropp o ser ganska besvärad ut att han måste sjunga, en vidokamera och i det flesta fall en tårta..
När jag säger det får jag tillbaka. Guu va du är bortskämd. Men hello hur kan man vara bortskämd på kärlek.. Det luktar avudsjuka, mohahahaha.,
Visst på senare år är man ju med på förberedelserna men nu börjar det verkligen visa att jag börjar bli old..
Så ja i morgon vaknar jag ensam, rödgråten och hungrig.. På min födelsedag.
Haha nä då det är nog inte riktigt så illa. Men nästan...:P

Var meningen att jag skulle gå en promenix nu på kvällskvisten, men det verkar trögt.
Jag håller på att bränna av plankorna, ehh ja eller vad man nu gör.
I morgon ska jag å Fredrik göra plansktek så ja vi måste bränna ur dom..
och jag har ingen aning om vad jag gör.
Dom ska tydligen bli svart??!
Verkar ta en evighet, så den där promenaden verkar inte bli av.
Damn! Tänkte att jag skulle rena mitt samvete lite gran.
Har varit en väääldigt syndig vecka., Men jaja får väl vara skit duktig nästa vecka. :S

Jäjä.

Nää har inte tid måste ehhh. göra nåt viktigt...

Tusan jag känner mig ensam. Tråkigt ensam..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback