Suckar till tusan...

Vilken jäkla dag alltså. En crap dag helt enkelt.
Energin är på noll, så jäkla låg den kan bli tror jag..
Det ringer masssor, hela dagen har telefonen och min mun gått varm.
Plus att vi har masssor av mail som inte blir gjorda. Man kommer aldrig upp i något flyt i det hela.
Sen har jag haft matte i typ 2 timmar vilket inte gjorde dagen direkt bättre..
Ja den här måndagen var inte alls som jag hade tänkt mig när jag klev upp i mårse. Men men shit happends I guess.

I går var verkligen en sån här dag då jag längtade efter mitt eget.
Min eget lilla krypin. Komma hem, laga god mat, kolla en bra film, gå en promenix i slowspeed, bara softa. Men hos mig själv. Hemma hos mig själv. Och skippa söndagsångest och adjöpussar.
Det blir mer och mer nu. Att jag känner så. Men ja kan jag kan ju inte direkt påstå att jag har ödet eller ens en liten vindpust åt rätt håll på min sida... Nej nej, man ska tydligen vara nära deprission och självmordstankar för att det möjligtvis ska börja gå åt rätt håll. Men jag får skylla mig själv när jag knappt vet vad jag vill göra eller hålla på med. 
Inga drömmar, inga mål. 

Ja idag blev det ett skit tråkigt och negativt inlägg. Tror det är nåt i luften. Vet fler som bara vill släppa allt och dra sin kos.. Till det grönare gräset.

Idag luktar det sommar ute. Inte ens det kunde göra mig på bättre humör. Fick bara ännu mer ångest.

Ähh nu jäklar får det vara bra för idag med detta klagande.
Skärp till dig wennberg! Livet blir inte lättare för det...

Ma råkes!


Kommentarer
Postat av: Minna

Självmordstanker.. du är inte så lite drastisk heller. ;D Du har visst drömmar och mål och du kan fethaja att vi ska leva livet i Stan. ;P Nog för att idag var en riktig jävla pissdag men vi får ta och rycka upp oss! Morgondagen kan omöjligt bli sämre. See you mañana! Puss och kram

2009-05-25 @ 18:21:57
Postat av: Jessica

Tack för hjälpen med papperen =) Vi fick det nya igår och det såg bra ut. Tusen tack, bugar och bockar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback