up and down..

När jag öppnade dörrarna till jobbet och klev in började i mårse fick jag ont i magen. En sån där ont i magen känsla som som aldir
Jag ville bara inte.. Ville inte sätta mig ner, starta datorn och börja jobba. Säga samma saker, skriva samma saker.
Vet egentligen inte varför. 
Så idag är det nog inte min dag..

Hoppas att tyngden på axlarna försvinner under dagen.


Inte ens dansen som är ikväll lockar. Den känns mest gruvsam. Jobbig. Pinsam.
Så just nu skulle jag helst vilja försvinna. Bara inte synas. Känna lugnet, samla krafter, återfinna motivation till vardag, träning, ja allt.! Kanske till och med finna en plan på livet och framtiden..
Att får träffa Fredrik har varit har varit det absolut bästa den här veckan. Efter helgen åker han igen, och känner mig inte alls laddad för det.. Inte alls!
Men bara att bita i det sura äpplet I guess.. Jag hoppas att helgen blir bra. Och att den inte går för fort.

Denna vecka har verkligen bara flugit förbi. Bra på sätt å vis. 


Humöret på mig går verkligen upp o ner som en bergodalabana..
Varför kan man ju undra.


Nää nu ska jag springa iväg på fika. Ett päron idag får det bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback