Things you do for love..

Idag offrar jag myyycket för kärlekens skull..
Min träning, Den rätte för Rosing å DH.. !!!
Det är inte enbart för att Fredrik hatar dessa serier eller så,
utan att där vi ska vara finns inte helt enkelt inte femman..

Så istället för att sitta återigen med mamma drar vi  till egen lya.

Men då kan man ju fråga sig en annan sak.
Hur i hela friden tänkte hyresvärden när han inte införskaffade kanal 5..?
Lixom, vad hände där?
Så alltså kommer jag bo i en lägenhet utan kanalen med mina program.
Då kommer jag ju vara hemma hos mamma väääldigt ofta vilket som.. Hmm..
Jag måste reda ut detta innan problemet blir för stort.


Men som sagt, vad gör man inte för kärleken.. :P.. För tusan det går ju repriser..
Istället för att titta på kärlek får jag det själv :D


Love makes you blind
Ibland bra. Ibland dåligt.

For me..?
Good ofcourse!:)




Kommentarer
Postat av: Livan

Åh, har ni skaffat en ny lya? :) Vad roligt!

Det vore så kul att ses nåndag! :)

Postat av: Johanna

Är du sjuk idag? Vi saknar dig at work!

2009-03-11 @ 08:34:14
URL: http://johannaelinulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback