Speed of lightning..

Planer är till för att ändras, och det är exakt vad som blev igår. För Fredrik for inte till stockholm i går utan han åker idag i stället.
Så efter jobbet och byte av bil brummade jag iväg till Hoting, till min karl :)
Körde snabbt så snabbt. Fredrik blev lite sur faktiskt.
Men jag hade värsta sommarkänslorna. Solen lyste, asfalten var framme, musiken var på högsta nivå och jag var super glad. Sprudlade glad. Jag var bara tvungen att köra lite fort. Det hör lite till. Men jag ska försöka att inte göra det till en vana gubben, lovar:P!



Så istället för att förbränna kalorier igår la jag på mig ett par, jaja. Shit happens..
Men idag då jäklar! Eller jag ska sluta säga så. Det blir som det blir helt enkelt..
Ska hålla extra kolla på klockan så jag påminner mig själv att ringa pigg o frisk. Jag ringer alltid försent..



Nej men nu är det snart dax för arbete.

See you!


Kommentarer
Postat av: Madde

Men lilla gumman. Nu ska storsläkta från usa knäppa dig på fingrarna. AjA BAJJA! Int köra fort! Jag är ju rädd om dig! Puss puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback