Fredag!

Igår väl var det ju matte pluggande på hög nivå. Jag å Alex kunde faktiskt hålla oss till det oxå. Förut skulle man ju surra om alllt annat först. Men vi lyckades balansera detta bra denna gång:P
Det är en jäkla tur att hon har tålamod.. För igår sprack mitt flyt.. Jag fattade som sagt de första sidorna men sen nope, sipp, nada.. Så jag svor väl lite och tyckte att allt var väldigt ologiskt. Men men, jag hoppas på att jag kommer fatta det mesta iaf.. I pray to God!

Fredag igen. Fort som tusan går det. Fast gårdagen kändes faktiskt som den var evigt lång. Men nu är det helg igen. Nice!
Jag ska försöka komma iväg så fort som möjligt till aspås.. Men ska inte köra för fort, för då får jag smisk av Fredrik.

Idag är det många som är ledig från jobbet och jag är avis as hell..
Plus att det blir så tomt runt om.. Men men just one day.. Det klarar jag nog. Hoppas att det inte är så jäkla mycket mail. Då vurpar jag av..

Nää men nu börjar allvaret..


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback