Fort gjort..

Lunchen är ju jäkligt fort gjort. Det bästa på hela dagen och på 10 minuter är det klart!. Ja fy tusan.

Helgen har nyss avslutats och jag tänker redan på nästa helg.. Då har jag planer på att hälsa på mina små sötnötar  i Aspås. Var längesen nu. Benny var där i går o skickade en bild på Isak som tappar tänder till höger å vänster. Ser ut som en slagskämpe. Elina ville oxå ta ett kort, men hennes tänder var dock kvar, som tur e:P.. Hon bara gapade..
Då och då säger Fredrik att jag är så himla lik Elina, eller tvärtom är det väl. Han kan lixom bara börja skratta åt mig.
Han tror absolut att jag var så där när ja var liten. Haha vet inte riktigt hur jag ska ta det. Att jag beter mig som ett barn eller att jag är fruktsvärt söt?:P Hmm..
Ska ta en massa bilder å lägga upp så ni får se hur de växer o gror.

Ikväll är det workout som gäller. Pump är det som står på schemat. Vilket jag aldrig testat fakstiskt, så det ska bli kul.
Men jag får för mig att man bygger massa muskler å bara ser mer biff ut. Vilket inte riktigt är min idé. Men om jag inte tar så tungt, då.. Då blir det inte samma effekt. Hmm, ja det märks väl.

Eftersom alla andra pratar om melodifestivalen så kan även jag göra det.
Vad i hela friden hände? För det första så försvann schlagern i detta för längesen. För nu är det ju alla möjliga låtar o konstigheter. Men opera-disco-aktigt är väl inget man kan tävla mot resten av världen.. Eller?
Det ska väl vara en poppig, klämmig låt. Som fastnar och aldrig försvinner. Jag kommer ju aldrig lära mig att sjunga den där la voixnfnfgiofn tjoppilopp låten.. :P..Jäjä, det är väl bara att hoppas på det bästa.

Men faktiskt utan att ni tycker jag är helt sjuk i huvet så tyckte jag Snälla, snälla inte var helt tokig. Inte heller nån vinnarlåt iofs. Men rätt okej ändå. Om man slapp titta på henne å hennes fuffens hon hade för sig.

Ja men nu har jag fått det extremt viktiga ämnet ur världen. Nu väntar man med spänning tills riktiga festivalen är.. Kommer bli helt galet roligt.. (ja, för er som inte förstår så är jag sarkastisk)

Nej men nu är lunchen slut.

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback