Värme..

Det är heelt underbart mitt hem på sommaren. På vintern oxå iofs men just på sommaren så njuter man verkligen.
Solen skiner långt in på kvällen och det är bara att hoppa ner i blurret från bryggan om det skulle bli för varmt..
Jaa det är en paradis det här..
Har inte tänkt på huset inne i ström många gånger sen vi flyttade därifrån..
För Tännviken har alltid varit mitt riktiga hem..

Men man får lite ont i hjärtat när man vet att mamma och pappas liv inte alls är som de  planerat det.
Och att framtiden om gammeldagan är osäker och ja förmodligen inte alls som de sett framför sig..
Pappa är samma, men någon annan.

Det negativa med just sommaren är ju alla satans myggor o knot o allt som ska bitas å klias.
Man kan bli lätt galen..
Plus alla nyfikna dummerjönsar som kör fram till oss, gör en paus kikar lite gran och gör en rivstart härifrån när de ser att det faktiskt är folk här.
De kör förbi trots våran egengjorda skylt där det står PRIVAT.
Jag förstår som inte på folk ibland.
De klart att de ska få vara här o bada, ja mena så har det alltid varit.
Men måste man komma fram till oss, till vårat garage å spana.??
Det känns så fel på nåt vis.
Jäjä, jag håller iaf på med att måla en bigass skylt så missar dom den, tror jag de måste uppsöka optiker fast as hell..:P

Försöker även få en annan färg på kroppen än vit.
Men det händer inte så mycket faktiskt. Känns inte som att det fastnar nåt alls..
Sen är jag lite rädd för att bränna mig igen.. Och ärligt så har jag hudcancer i tankarna.
Eftersom jag har vääldigt mycket prickar på min kropp som man brukar få hudcancer i, känner jag att jag inte vågar ligga så länge i streck.
Jag vill ju bli brun men samtidigt så vill jag vara försiktig..
För jag har tyvärr ett par fläckar som redan ser lite halv skum ut...
Uscha egentligen ska man inte tänka så hemska tankar men ja, det händer ju så mycket saker runt om som bevisar att allt kan hända och att ens liv kan förstöras på ett ögonblick eller ett ynka lite provsvar..



Ojoj, idag får jag nycklarna.. Om en stund kommer Sara och lämnar dem över till mig.
Spännande, läskigt, roligt och ångestframkallande..
Hur ska detta gå??


Nää nu ska jag ut å klippa gräset..


Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback