I´m back..


Välkommen tillbaka säger jag till mig själv..
Var ett tag sedan jag förmedlade till "världen"  om vad jag gör om dagarna:P

Jag känner redan nu att jag är ringrostig i fingrarna och fantasin har legat på hyllan å blivit dammig.
Äsch, med det ju:P

Vad har hänt sedan sist?
Jo midsommar först o främst.
Det var en underbar kväll med trevligt sällskap.
Josse, jörgen o Sara hade fixar å trixat till det fint på skolan i karbäcken.
Där åt vi middag, sjöng sånger, lekte och var allmänt glad i hågen:p

Senare bar det iväg till dansen.
Dansade med ett x antal karlar som ja, kung på dansgolvet var väl inte allas beskrivning direkt men ähh. 
Att mina tånaglar var blå när jag kom hem är väl en bagatell.
Jag tror faktiskt att myggsprayen som jag pepprade mina ben med fungerade.
För de kliade inte alls, men fötterna därimot, som jag glömde lackera med myggift var rena rama nåldynan.

Midsommar kväll sammanfattar jag i ett ord  och det är Lyckad! 
Om någon är sugen på bilder så kolla in min partnet in crime Josefine´s facebook eller bilddagbok vett ja :).

I onsdags firade jag o Fredrik att det var ett år sedan vi bli ett par.
Tiden har sprungit förbi.
Så vi tog en sväng till Sollefteå, åt en suuuper god middag, glass i parken och ja, firade lite extra att vi orkat med detta år haha..
Det var riktigt mysigt och solen sken nog lite extra för oss.
Att åka bil tillsammans tycker jag är mys.
Det är då vi blir deep as the sea.
Vi är lite udda.
Jag & Han.

Och just nu sitter jag i Aspås å är barnis.
Det är jäkla farande på mig.
Ikväll firar Sandra och Daniel att de vara förlovade i 5 år. (tror ja det var.)
Så jag passar barnen..
Isak har sprungit iväg till nån granne, så det är bara jag å elina.
Vilket känns som 10 barn ibland. Tjurunge femtusen.

Oj hjälp nu sprang hon ut!!!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback