Söndag and I´m tierd

Ojojoj! Söndag redan och idag har det varit en riktigt slödag.
Jag å Fredrik sov bort typ hela dagen men när vi väl klev upp kände vi att det spelade ingen roll för regnet öste ner.. Så vi missade inte så mycket..

Lördagen var skojsig. Umgicks med de bästa :D..
Vi pratade, shotade citronsprit å skrattade.
Sen blev det Grand å några Rosa Pantrar rann ner..
Men jag missade helt det hemliga bandet som skulle spela..Eller jag tror jag dansade till det men glömde helt bort vilka som spelade, hahaha. Ops!
Nää men kvällen va lyckad. Träffade massa folk, pratade och hade skojs..
Vid tvåtiden ringde jag min boyfriend som kom å hämtade mig å Minna.. Sen var det sängen för hela slanten...

Måndag igen ovh en ny vecka.. Och snart midsommar som jag får panik över. Inga kläder att ha. Damn it!
Så det måste planeras bigtime denna vecka..


Nää nu måset jag hoppa in i duschen, sen sova.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback