Nostalgi..

Fick sms förut idag av min Joppelina. Hon läste gamla blogginlägg så tårar bildades.
Såklart var jag tvungen att ploppa in på bloggen å läsa..
Åh jösses vilken tid.. Haha jag sitter här med tears in my eyes och ett stooort leende på läpparna.
Det känns så skumt att läsa.. Om vad vi gjort, vad vi sagt, vad vi hade..
Att allt var så crazy då.  Roligt crazy, bra crazy.
Så där att man mådde bra i kroppen..
Man blir helt nostalgisk.
Minnen sicka minnen.

Dock blir jag lite ledsen oxå.
Här sitter man nu. Tråkigt jobb, pojkvän, bor hemma, inga planer inga mål.
 Inte alls samma gnista, inte alls samma crazy life med skratt, tårar, fester och varandra.
Man glider bort, skaffar egna liv, får egna problem, andra problem.
Man pratar inte lika ofta med varann, man ses inte, fikar inte, hejar inte. 
Det blir annorlunda.
Det går för fort helt enkelt..
Känner mig som en gammnucka som håller på att mögla ihop.

Take me back to the feelings, sunshine and crazy times.!

Nejjs nu ska jag fortsätta jobba.
Ska även idag jobba till kl 18.

See you peepsen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men pluffsan då... Du är ju faktiskt BARA 21 år. DU har hela livet framför dig! Så strunta i om du har tråkigt i några år... Du är ju fortfarande ung! Så nu när jag kommer hem ska vi rycka upp oss, du ska flytta, jobba på ett lite roligare jobb och sedan så blir livet en fest varje dag! :) Puuuuuussss! Och du förresten... DU kan göra PRECIS vad du vill av ditt liv! Det har ju knappt börjat! Vill du bli advokat, bli det! Vill du bli polis (du verkar ju ha sådana anlag ;) ), så bli det! Vill du bli circusartist, hmm...nja då kanske du ska tänka om en gång till... :P Hihi! Jag stöttar dig i precis vad som helst! Puss puss fina du!

2009-06-05 @ 05:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback