Lördag and I´m soft...

I mårse fick jag äntligen sovmorron.. Mm, I love att sova:P...
Fredrik vaknar alltsid före mig och vill oftast upp upp upp.. Men jag lyckades hålla kvar honom ett tag.
Sen for han å hämtade jojje på busstation i Dorotea så då hann jag göra mig i ordning i lung å ro:)
Efter det blev det så klart marknaden. Wihow. Var ju inte allt för stor. Men det fanns ju munkar. Å ett band som poppade gärnet. Åt en munk, men kommer nog vara mätt ett helt halvår framåt. Maffig var namnet.

Har nyss komme hem å gräbbsen ska väg å kasta frisbee. Jag är en lite latfis, gäspat säkert 300 ggr nu, så jag softar lite i stället. Laddar inför kvällen med the babes. Om allt faller på plats blir det grand.


Nää nu ska jag chilla ett tag. :)


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback