Friday and i´m crazy..

Den här veckan har gått hyffsat fort tycker jag. Redan fredag igen.. Skönt!
Helgen är svagt planerad.
Åker to my darling ikväll efter middag hemma, blir nog en lugn kväll hoppas jag på, enbart myspys.
Sen blir det ev utgång på lördag här i Ström med brudarna.. Men jag har som inte bestämmt mig än.
Har lite blandade känslor. Skulle vara super kul att gå ut med flickorna, men samtidigt skönt att bara vara hemma oxå.
Hmm, ja time will tell..
Sen kanske Sandra och gänget skulle komma men Elina har blivit sjuk, det har dykt upp en massa skumma köttblåsor. Hmm, jag är osäker om jag ens vill att dom ska komma.


Jag insåg oxå nyss att fredagar har en viss påverkan.
Livet blir ju helt enkelt liiiite lättare.
Jag blir som en fnitterflicka på 13 vårar.
Haha, lite nice faktiskt. Att få vara en liten fjant..

Jäjä, nu ska man jobba vidare.

Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback