Flåbusar!

Nyss kommit in efter en timmes promenix, hann störa Josse o även min boyfriend en sväng. Fredrik hinner jag egentligen som aldrig prata med nu för tiden.. Konstigt nog.. Det var iaf härligt å fint väder ute, frisk luft.. När jag kom tillbaka nu å var vid stationshuset på våran väg hör jag en bil. Stannar såklart å kollar vem som är ute nu å far. Jo en flåbuse. En svartmatt bil med två röda tjocka streck från huven å bak.. Har ingen aning om vad det var för bil. Men han kör ont andra änden i y-korsningen vänder, spinner loss sen kör tillbaka.. Jag hann såklart inte se regskylten å jag sprang inte direkt efter honom. Borde ha ställt mig mitt i vägen innan dom hann vända men nje, men än en gång är jag så förvånad på dagens ungdom. Vad är det för fel på dom? Det är en privat väg dom kör på, som dom dessutom kör sönder.. Varför?. Herregud det måste väl finnas tusen andra saker att göra. Jag hade då iaf bättre fantasi i den åldern.. Ni kanske tycker jag är fjantig men dom har inget här att göra. Plus att vi har varit med om ett x antal inbrott här i tännviken förut, så vi är på vår vakt.. Och nu på sommaren är det lite för mycket aktivitet. Tusan alltså jag tror jag ska bli bilspanare på heltid, hmm. :-p. Ska bara lägga upp en lite bättre strategi för att fånga dom oxå.. Äh nu har jag surrat på om samma igen.. Mina dagar blir nog bara tråkigare å tråkigare.. Nu ska jag sova å drömma om att leka tjuv å polis:-p sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback