Ett gott skratt förlänger livet..

Visst är det så? Det tror nämligen jag. Å Stina har nog gett mig säkert 5 år till i mitt liv.
Haha eller jag har nog hjälpt till ganska mycket själv. För jag skrattar rätt så mycket år mina egna skämt, haha.
Sweet!

Idag lyckades jag igen att pajja hela systemet på fastighetsboxar.
Men denna gång skrattade jag mest och undrade hur i h-vete jag får till detta hela tiden.
Eller så är det mitt undermedvetna som gör det med vilja bara för att chefen ska säga -du behöver inte sitta på den där kundtjänsten längre.
Men icke. Damn!

Snart har jag semester. Känns skönt och tills dess måste jag ha en plan, en liten en iaf.
Om framtiden. Sånna där jobbiga saker som jag får magont av.
Jag vill ju verkligen att saker å ting ska lösa sig.
Men jag är oroad, Sååå oroad.
Men jag måste ta det här steget nu.
Jag måste.



idag ska jag klippa mig. Igen??!
Vet inte hur det hände, eller vad vi tänkte på.
Men inget på längden ryker så ja..
Luggen är ju redan förväxt så den måste verkligen göras nåt med.
Ganska jobbigt att ha lugg, när den ska lixom vara på ett sätt hela tiden.
Snygg..

Men som alltid vill jag göra nåt snyggt, coolt, fräscht.
Men jag vet inte vad det ska vara sen är jag för feg för att typ klippa av mig allt..
Jag tyckte att jag gjorde det bra då jag klippte typ, kort bak längre fram frisyr förra sommaren.
Hmm, ja de blir nog det gamla vanliga.
Med liite kortare lugg.

Nää nu är det sista rycket.

See you!

Kommentarer
Postat av: Johannakaffepanna

Susanne, jag tycker att du ska klippa en frän asymetrisk frisyr. Det skulle du bära upp så himmlans bra. :)

2009-06-21 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback