De senaste dagarna..

Har det egentligen inte hänt mycket...

Härom natten var det crazy highlife hos oss i Tännviken.
Flåbusarna var framme igen. Så tolv på natten kutar mamma in på mitt rum å säger att nu är dom här igen..
Vi springer som skjuten ur en kanon mot bilen, å hittar dom i "grusgropen", där några välkända dumbommar står breve en bil som är extremt bucklig och det ryker ur huven..
Vi hoppar ur bilen och undrar vad de håller på med egentligen.
Till min "STORA" förvåning blir en kaxig, å en gömmer sig bakom både solglasögon och bilen.. Haha, lillfjant.
Mamma går runt å tar lite kort med mobilen (som jag tyvärr nu inte kan hitta igen) medans jag åter igen frågar om de verkligen inte har någro vettigare att göra, typ sova..
-Öhh, vadå bor ni här i närheten så ni blir störd eller???
Nej men hur kan du tror de, vi bor borta i jokkmokk men vi hade bara vägarna förbi..

Jag fick inte så mycket ur dom direkt.. När jag ville veta vad dom gjorde så.. Öhh, vadå ser du inte det???
Nää om jag ska vara helt ärlig så kan jag inte fatta vad i helskotta dom höll på med..

Sen for vi därifrån och eftersom jag vet vilken ena killen vara och även att polisen vill haffa honom så slog jag en liten pling till 114 14 och de i stan skulle skicka detta vidare..


Igår var det Greys och jag var smått okontaktbar där ett tag.
Först tänkte jag när ska de spännande sakerna komma, det var lite segt i början. Men sen på slutet hände ju allt.
Tårarna sprutade, hjärtat hade stannat o Fredrik trodde att jag blive helknasig. Han satt å torkade bort tårarna medans jag var lost i Greys världen.
När jag skulle köra hem sen var det som att hela min värld hade rasat. Jag var tom.
Hur man ska kunna hålla sig ända till hösten då det börjar igen.. Utan att veta vad som händer??
Jag tror nästa att jag måste fuska lite..

Nej men nu ska jag worka:)

See ya!



Kommentarer
Postat av: Josefinalina

åfyfan highlife in tännviken! lite läskigt dock.. vad fasen gör dom där mitt i natten liksom? Låser ni bommen?

2009-06-11 @ 12:34:24
Postat av: vickis

det går inte fuska!! Sverige är bara 2 veckor efter USA och det kommer inga nya avsnitt i USA förrän till hösten tror jag :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback