Goodbye!



Ikväll kommer min pojke för att säga hejsvejs. I morgon åker han till Stockholm och blir borta nån vecka i taget. 
Ännu oklart när han kommer hem och hur han kommer jobba, men men sånt är livet antar jag.
Så jag ska försöka spendera kvällen på bästa sett. Med såklart en mamma, pappa o en jobbig bror i hälarna..
Jag blir alltid så extremt över kramig när han ska åka iväg, tror att jag aldrig ska få se honom igen..
Nää men nästan iaf.
Ska försöka att inte bli en dramaqueen och vara sansad tills han åker, haha...



Idag när jag tänkte att jag skulle vara extremt flitig på jobbet så har jag och Stina i stället kommit på en perfekt affärsidé..
Den är så bra att vi inte kan sluta prata om det.
Men njaa det kommer kosta mycket pengar och tror inte att det är nån "bigshot" som vill stå bakom oss på detta.
Men jag säger bara det att Twilight Kareokebar är en ställe jag skulle vilja parta på :).. Haha..
Om nåt skulle utvecklas inom detta återkommer jag:P..

Nää men nu är lunchen slut så back to work!

Ses!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, det är aldrig roligt att vara ifrån sin lover. Men jag ska ta hand om dig (iaf när du är i stan), I promise! :) Puss

Postat av: Johanna

Va fina ni är Susanne! :)

2009-07-08 @ 07:16:19
URL: http://johannaelinulrika.blogg.se/
Postat av: malin

Håller med Johanna, vad fint Susanne :)

2009-07-08 @ 08:45:50
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback