New look..

Igår fick jag en ny look av Johanna:) Så himla duktig hon.
Så nu har jag långt hår.. And I like it! Nää I löv it snarare :)
Bilder på detta kommer nog senare idag. Måste försöka få till det lite oxå.. Haha är inte alls van vid att kunna fläkta runt med det så här.
Å att fixa å trixa med långt hår är roligt men om jag kan var en annan sak:P

Har nyss komme in från en promenix. Jag bara gick hit & dit. Mott Lilleänge, men sen gick jag lixom in på småvägarna.
Hamnade vid ett öde gymnasium som jag inte ens viste fanns här.. Om det ens går folk där annars..
Försökte gena där men det gick ju inte. Sen hamnade jag på nån annan gata, som var så himla söt.
Alla husen, tomterna, blommorna, det såg ut som ett stugområde, mitt i stan fast med större hus..
Sött som tusan..
Och då kom mina framtids tankar fram. På hus, stoor veranda, gäststuga o fina blommor överallt..
Jag skulle vilja ha en veranda som lixom löper runt hela huset, haha men den ville tydligen Fredrik inte bygga till..:P
Som tur är, är det ju lääänge till jag måste tänka på hus, familj å sånna saker..
Sen om Fredrik är med i bilden eller inte det tänker jag inte slösa energi på att tänka ut.
Livet blir ju som det blir :)

Nää men nu blir det frulle o sedan dusch å trixning med håret..

Åh jag önskade att jag hade min cykel här..

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback