Mörkt...

Idag fick jag svar från Filip H :) Det är ödet att jag ska svara honom alltså :)
Håller tummarna för att han skickar en gratis biljett till hans å Fredriks program i New York, och en liten gullig hälsning. Haha!
Ja men vadå, drömma kan man väl alltid..

I mårse vaknade jag kl 4 med migrän, å kunde inte somna om. Yeah!. Och det hade varit extremt skönt att sova ut, kolla film under ett varmt täcke och en slumrandes pojkvän breve som killas med  sin skäggstubben i min nacke..
Oj oj, kan nog inte i ord beskriva hur mycket jag saknar Fredrik. Det gör nästan lite ont.

Iaf så släppte jag tanken om en tvdag och pallrade mig upp.
Tog en värktablett, som faktiskt hjälpte, och kollade mig i spegeln. Vilket tyvärr inte gjorde dagen. Jösses, alltså.
Har svårigheter kan jag lova med mitt nya hår..
Antingen lär jag mig eller så måste det klippas till lite. Ska rådfråga min personliga frisör:P..

Idag känner jag mig så skum.. Kan egentligen inte sätta ord på mitt humör, mina känslor osv.
Allt är som bara mörkt. Känner mig lite bitsk å negativ.
Kan vara för att jag i helgen fick insikt om mitt liv.
Om mitt liv som antingen arbetslös eller ny på ett jobb jämt. Ingen fast punkt.
Och att alltid inte kunna sakerna fullt ut, inte veta rutinerna, inte komma in i gruppen.
Och jag insåg att jag har ingen erfarenhet. Ingen livserfarenhet. Ingen jobberfarenhet.
Eller visst jag har testat på lite olika, men vad minns jag. Vad har jag lixom sparat och kan plocka fram nu å sånna här lägen då jag söker nya jobb.??  Inte ett skit verkar det som..
I helgen var det första gången på länge som jag riktigt, riktigt mycket känt mig helt totalt värdelös o näst intill så att ingen vill känna till mig.. Visst deppiga dagar kan man ha. Men den här helgen var mer ja, en insikt.
Och rent utsagt så suger den insikten....

suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback