Mixed feelings...

I morgon jobbar jag min sista dag på Itella. Eller Ageris som vi numera heter.
Och det är ju såklart med vemod som man lämnar stället.
Kommer sakna många tokisar där..:)
Men några kommer ju finnas kvar ändå i mitt liv som tur är.
Men själva jobbet isäg kommer jag absolut INTE sakna..

Så dagen till ära har jag bakat lite go fika som jag hoppas ska smaka i slutet av dagen..
Men ja som sagt, det är ju med en klump i magen jag gör detta faktiskt.
Flyttar, säger upp mig, drar.
Bara drar iväg.. Visst det är inte långt men ändå. Vet inte om jag ska kalla mig själv modig eller dumbom som bara åker utan några riktiga grunder... Att vara arbetslös är nästan det värsta jag vet.
Men nu när jag inte har ett jobb kan jag faktiskt verkligen ta tid att söka andra jobb.. Det är mitt nya jobb nu framöver.
8 timmar om dagen sitter jag och söker jobb.. Förmodar att det blir ganska mycket övertid inom detta..


Så nu väntar nya äventyr för mig. Hoppas jag..
Ett bättre. Öppnare. Självsäkrare. Roligare. Lyckligare liv.
Jag vet vad jag vill till viss del..
Målen är inte stor egentligen. De är inte som att plugga till läkare eller bli geni.
Men det finns lite saker jag vill testa. Just nu.

Så jag håller alla fingrar, tår och allt annat som jag kan göra knut på att jag kommer inom kort fixa detta.
I hope you do the same..

Nää nu ska jag packa lite smått sen hoppa ner i sängen..
Fy blev svettig efter promissen..


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback