Fint..

Att somna i sked är det bästa som finns.. Även om man under natten hamnar på olika ställen så somnar man tätt o nära varann.. Det är underbart.
Sen i natt vaknade jag att vi höll varann i handen.
Tror att vi båda tycker det är jobbigt att han ska åka iväg idag..
Plågsamt farväl i mårse var det iaf...

Men kommer nog att ringa ett X antal gånger under dagen.
Kaaanske hinner med en snabbt hej då innan han åker senare idag..

Nää men nu ska jag sluta tjata om detta.


Ikväll åker jag till the apartment, ska försöka ta med mig en massa grejer.
Städa, fixa o trixa...
Tror det är en massa saker som jag behöver men får göra det jag kan helt enkelt..
Första natten blir det även, shit..
Hoppas jag kommer kunna somna..
Sen på torsdsag blir det en sväng på bolis, o sen vidare till Ström med Systeryster å barna.
De måste ju såklart ocå komma hem till Dunder.
Karuseller here we come!! :D

Nej men nu måååste jag worka!!

Ses!



Love is my drug, is my medicine.
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me


When you are feeling tired
I'll lay there with you
When you get up early in the morning
I'll get up with you
If you have a craving
I'll get it for you
If you wanna take a ride all by yourself
I'll be waiting for you

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, he's my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me


When you feeling fired up
I'll fire with you
If you had to lie a little
I'll let it be true
When you get low I'll, get lower than you
When you've had enough of had it
much more than you knew

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, he´s my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja absolut, renovering skulle nog göra saken lite bättre faktiskt! :) Får lägga fram ett förslag efter semestrarna!



We are gonna miss you when you leave!

2009-07-08 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback