Fysan!!!

Usch vilken dag det är idag. En dålig dag. En sån där dag som man aldrig vill ha. Aldrig.
Insåg att jag inte kommer kunna gå på yran, vilket var väl inte helt förvånandsvärt men än då.
Pengarna sinar fortare än man vill. Och på senaste tiden har jag blivit en riktig slösa..
Fy!
Så de grejer jag skulle handla idag till lägenheten får jag vänta med så länge.. Det är inte tok viktigt alltså behöver jag inte handla det just nu.
Blev en dyr svinborste till håret o gummisnoddar. That´s it!
Travade runt ett tag på stan, gick ner till badhusparken. Bara kollade. Men kunde inte alls njuta av solen o den glittrande sjön. Nää allt bara kändes bajs!
Och att jag hade semester så länge för månaden det börjar jag verkligen ångra. Men gjort är ju gjort.. Så jag ska förska inte deppa ner mig tooo much i det.. Men fan vilken skit dag.
Så nu sitter jag här i lägenheten, deppad å full av glass.
McDonalds marängswizz (ingen aning om hur det stavas), men den har jag så klart inte köpt själv.. Utan jag fick den :)
Av min fina vän Stina:) I mårse fick jag ett sms om att jag hade fått en present av henne. Tack tack!

Nää men jag ska väl ta å fortsätta känna mig helt värdelös, snart arbetslös o inga pengar.

Yes, livet leker!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback