Fisfjun!!





Om endast några dagar kommer min MaddePadde Fisfjun hem.
Och jag måste säga att jag är väldans nervös för att träffa henne.
Låter ju skit fjantigt, men det kan inte hjälpas..
Var ju såååå himla längesen vi träffades så att ja vad ska man börja säga, haha...
Plus att jag har drömt så himla mycke konstiga drömmar om när madde ska komma hem.
Att hon pratar som Victoria Silverstedt, att hon typ glömt vem jag är, att hon tagit med sig en massa kompisar från LA som var producenter för en serie som skulle spelas i LA och Madde skulle få välja ut sina kompisar som skulle få vara med i serien. Typ alla maddes kompisar skulle få vara med o följa med till LA, förutom såklart jag..
Hon byttade bort  mig, snäste åt mig och var allmänt otrevlig.
Haha ja jösses..

Så jag börjar tro att mitt undermedvetna är riktit oroad om hur Madde ska vara..:P
Men inom en snar framtid kommer jag att få veta.. WIHOW!!


Ska bli såå himla himla roligt att träffa henne igen.
Vi har då planera en vinkväll men massa gott o ett par servetter till eventuella tårar. Man ska aldrig vara säker på vad som händer när man sätter två snyftisar i en soffa med vin..:P

Madde, börja ladda! :)






Kommentarer
Postat av: Madde

Ohhh sweetie! Of course I will talk like Victoria... ;) Haha! Nä inte alls! Ja e samma gamla Madde med bara mer erfarenhet i bagaget! Och jag skulle ALDRIG byta bort dig eller glömma dig fisfjun!!!! Love u so much och de ska bli skitkul att träffas igen! Haha :D Puss o kram gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback