Dolme?

Idag hade vi flickor en lite konversation på jobbet..

Jag och Stina ska äta en banan var, och dom är verklgien stora.
Såklart förknippar jag med killarnas kön.. Om hur jobbigt det måste vara att ha en sån här slängades mellan bena.

Jag:  vad heter han som har typ världens längsta balle? John nåt va?
Stina:  Va? Vadå vem är det..?
Jag:  Men han den där snubben.. Anna vad heter han med suuuper lång balle.. (detta viskar jag då liite diskret)
Anna:  Ehh, ja men vad heter han. John nåt.. Hmm.. Joo! Men han heter väl John Dolme!
Haha jag o stina skrattar så att tårarna rinner, iaf på mig.. I studen var det såå himla skojs.
Anna:  Nej ehh oj ja mena Holm. John Holm.. hehe ops




Nu är dagens roligaste snart över. Lunchen.! Men mumma med vårrullar!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hahahah! :D

Postat av: Anonym

Haha de där var faktiskt lite roligt :D

2009-07-15 @ 16:16:34
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: malin

haha, det var faktiskt tok roligt! :)

2009-07-16 @ 19:55:33
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback