Blixtrar o dunder...

...magiska under?

Njee, det är ju frågan det.
Imårse kl 07:40 ringde min väckarklocka, hade planerat att jag skulle ut å promenixa en sväng..
Tänkte att jag skulle mysa bara fem minuter till..
sen PANG!.
Vad i helsike var de där? Kom det ett tåg? Nää.
Sen hör jag att det börjar regna.. Tusan.
sen PANG igen. Men va, det är ju åska.
Och inte det lilla smällarna heller..
Jahopp det var den promenaden det.
Regn o megaåska!
Ja så det vara bara upp å dra ut alla kablar, å gå å lägga sig igen..

Ja men ska man bli förvånad att det inte går som planerat. Nää inte direkt.
Jaja, men så var det med det..
Åskar det så här i natt kommer jag pinka i byxorna, när jag sover där själv i lägenheten..
Ojoj.

Nää men nu blir det frulle, duschning, packning, och vidare till stan.


Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback