Back to business...

Ja men då är man tillbaka till arbetet och det första som såklart blir är ju att jag tydligen inte finns med i systemet.
Hade tydligen varit bort för länge :P..


Jag har en stor klump i magen idag..

Vet inte riktigt varför. Om det är jobbet, eller flytten eller att min pojkvän åker till stockholm snart. Och det kommer då att bli många nätter ensam.

När man har honom endast 5 mil bort ja men då är det ganska okej, men ca 60 mil är lite värre. Kan inte riktigt åka dit över kvällen.

Förhoppnningsvis har jag lärt mig från andra gången han jobbade där och tar saker o ting lite mer lättsamt...
DramaQueen är ibland mitt smeknamn..

Jag börjar tro att alla dessa faktorer som spelar in till min magonta i dag.
Fy hatar verkligen den här känslan..
Damn it helt enkelt..

Positiva tankar måste jag försöka med idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback