top of the day..

Dagens höjdpunkt är nu avklarad. Lunchen.. Så nu hoppas jag på att resten av dagen ska flyta på bra och gå riktigt fort.
Snart är det helg :) Skönt.
På fredag blir det lungt, sen lördag morron åker jag till stan för att vara barnvakt.. Var längesen jag träffade busfröna nu så det ska bli skojs..
Men jag är väldigt ledsen över att jag missar Livs kalas. Igen!! Jag är ju helt omöjlig!
Att hon ens bjuder mig är ju ofattbart:P..
 But I like her så jag hoppas att jag får vara med nån annangång :)


Dagens drog är töggömmi
Extra med hallon smak ;)



Dagens roligaste
Street dance :)




Dagen bästa
Min Pojkvän <3

Som laddade mitt kontokort idag i smyg:P





Nää back to work.

See you.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback