Shake your ass...

Det är exakt vad vi gjorde igår när vi var på street dance.
Haha jösses. Vi var lätt coolast  å hade lätt roligast..

Vi skulle iaf titta på ricky lake och ta fram attityden..!
Den kommer vill jag lova. Men som sagt vi var iaf skit duktig.
Det var jag, alex, linnea, lizette och minna. Gänget med som kan skaka rompa....:P
Tänkte först att jag inte skulle gå så länge men lixom vadå.. Jag måste ju testa å vi har ju kul.
Ska prova några gånger till innan jag bestämmer mig helt..

Flickor vi får ta å öva dessa moves vi lärt oss nu så vi kan imponera på läraren. Som för övrig hade gummi kropp eller gummiben i kroppen.. Ojoj i tell you....Så där ska jag oxå kunna böja tillslut.. Jag har en låååång väg att gå..

Påvägen hem var det tjejesnack på hög nivå.. Vi hade mycket funderingar tydligen:P..

Jäjä, ni kommer att få braiga uppdateringar om detta tokeri..

Jobbdagen tog äntligen slut och nu är jag hemma i myskläder. Skööönt!
Blev hemmagjord pizza till middag å sen har jag mumsat vindruvor som besatt..

Nää men nu ska jag tydligen skjutsa benny på byn..

Hej å hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback