oh lordi!!

AAAA jag har en ny mobil som jag inte riktigt förstår mig på:P
Jag har aldrig haft en sony ericson förut.
Fredrik som alltid klagade på min telefon sa på engång att han hörde mig såååå mycket bättre:p
Det tror jag inte på, även om jag såklrt tycker om min nya telefon så kommer samsungen alltid att finnas i mitt hjärta.

Hmm, men nu är ju jag så här jätte petig, åh nej den gör så där där, ska den låta så, ska man kunna grejsa så där med det. Eller är den felande.. Ja, ganska jobbigt. Meeen i morgon på jobbet kommer jag att kolla samma grejer på Kristins telefon. Hon har nämligen köpt lika :D Så här ska kollas.
Uscha, jag är så rädd om den. jag kommer måste packa in den i en plastpåse först innan jag lägger den i fickan. Får inte bli nån repa!!!!

Fredrik tycker jag e töntig och blond. Hör å häpna. Moi, blond?
Never. Okej jag fick inte upp locket så jag kunde sätta i batteriet å så men vadå. Måste man vara blond för det?
Inte en chans säger jag..:P

Jag undrar lite om  vad det är för frågor vi kommer ta upp i morgon på jobbet.
Idag var det
Smälter plasttuttar när man solar solarium och blir dom stenhård när det är kallt?
Tyvärr var svaret att de hölls sig helt "normal". Fluffiga, stora och spetsiga.. 


Nej nog om tuttar.

Nu ringa min kärlek och sova..


Good night!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback