Lunchis..

En stund kvar av lunchen så hinner blogga lite.. :)

Går fort att äta nu när man inte har några att sitta med. Jag har blivit en sån där man tycker synd om. En ensam själ som  oftast ser lite töntig ut oxå. That´s me now..
Fast när man läser nåt brukar det gå bra. Det är ett måste for me.
Men ja har hört att sånt här ska vara bra. Ensam är stark säger dom ju.
Jag kanske lär mig nåt av detta.. ?!
Blev en liten gobit oxå nu.. Och ångesten har inte kommit riktigt än. Det är ju ändå fredag!
Men på måndag börjar allvaret igen. För då är det boxning:D


Imorgon blir det nog utgång:)
Ett litet kalas för Madde å Emma som snart far :(.
Kommer sakna dom till tusen!!


Förresten så ska jag å några brudar här  från jobbet testa på streetdance, haha..
Varje torsdag är det dans i stan. Visst det är lite långt. Men testa kan man:D
Jag kommer se ut som eh jaa.. Knäppis förmodligen.
Hoppas att det inte blir några bryta ben eller nåt bara:P
Ferdrik trodde att jag skämtade men icke.. Helt sant!


Jag vill att mitt nya VISAkort ska komma nu!
Helt låst är man när man inte kan handla nåt.
Knappt halstabletter ju.. ojoj..


jäjä..

See you later peeps.



Blää vad jag är less på att svara på mail nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback