loooong..

Det känns som att det var evigheter sen jag bloggade av mig.
Man har ju som lite annat grejs för dig under jul och nyår:)

Men nu är det iaf ett nytt år. Shit känns jätte konstigt. Och jag har ännu ett år inte åstakommit någon bra eller nämnvärt.
Deprimerande, as hell..

Så nu är men tillbka på worket och verkligenheten. Känns ju extremt tomt måste jag säga. Utan Madde och Emma. Hur jag ska överleva detta är fortafarande oklart..

Men jäjä..

Har inte så mycket tid nu på rasten så mer prat om nyår blir det senare. :)

Det är eju extremt kallt ute alltså. Bilen låter som att den skulle vilja ha ihjäl mig när jag skulle starta den i mårse.
Hade nog på värmen lite för kort tid.. Men det starta iaf..:)



Jag saknar min pojke vääääldigt mycket. Denna gång blir han bort i 2 och en halv vecka. Eftersom jag klarade mig när han var bort i nästan 4 veckor så lär jag ju överleva detta oxå, men njaa det kändes tungt.
Han är ju som det ända jag har nu när alla flytt sin kos. Uscha, va tragiskt. Å inte att tala om hur less han kommer vara på mig. Måste nog tänka mig lite för nu. Så jag inte blir en så där flickvän som alla bara hatar!!

Nää men det får vara allt för denna rast. Återkommer nog later.:)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback