Attack!!

Igår låg jag i migränattack i stort sett hela dagen.. Uffa! No fun! Först kan man knappt sova men man kan ju inte kolla tv eller knappa på med datan heller.
Sen drömde jag en massa mysko. Om en häxa som skulle ta mig. Å så trodde jag att hon var i mitt rum, jag lixom såg hur hin smög fram till mig bakifrån. Jag hoppade upp å skrek. Strange me!
Men har ju lite ångest över att jag inte kunde spinna igår men men. Det får så vara så.

Men eftersom alla tjatar om jag varit till läkaren om detta, vilket jag inte har. Ringde jag idag å fick en tid nästa vecka.
Det är väl mest för att de ska veta att det inte är nåt allvarligare. Men jag tvivlar ganska mycket på att jag har en hjärntumör så.. Ja så han/hon kommer att säga, ja men du har migrän. Här ta några tabletter när du känner att du börjar få ont..
Och jag är en sån som ogillar att ta tabletter, just för sånna saker.. Låter kanske mysko. Men jag väntar alltid in i det sista med att knarka på. Även om jag feber. För lixom man har ju feber för att hetta bort bakterierna. Så tar jag tabletter går ju proceduren saktare.. Men ja vi får väl se vad doktorn säger om detta.

Jäjä, jag minns inte mer om vad jag skulle berätta.
Kommer nog.

Hejsvejs.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback