soon so soon..

Kraxandet fortsätter. Men snart är dagen slut. Har min sista rast right now...
Så sen ska jag fara till pappa en sväng och fixa lite grejer.. Han har ju bara ringt 2 gånger redan :P

På onsdag får man börja kolla på Mc Hunkar på greys igen. Undra vem som är med vem denna säsong, vilka som gör slut hundra gånger, vilka som blir upptäckt i the call room medans de har dirty love osv. Ja det lär nog vara alla de.. Ja säg vilken serie. Men på onsdag sitter jag bänkad framför the tellie..Så den som ringer då, kommer bli besviken för jag kommer inte svara.:P..

Jag börjar känna mig "slöck" i ögonen. Säg inte att det är en feber som kommer smygande..
Märks väl..
På återseende gott folk!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

susan älsklingen min, krya på dig! du måste bli frisk så du orkar dansa på torsdag =)



pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback