Obs! klag inlägg..

Ja vad ska man säga om detta jobb jag har... Ibland kommer det kommentarer som gör en väldigt glad. Personerna i fråga blir glad för att de fått hjälp och de beter sig som man ska..

Sen finns det vissa personer som kan pajja heeela ens dag...
Som då idag.. Jag har verkligen ingen energi.. Allt försvann.
Ja men jag svarar ju då på kunders mailfrågor. Och alldeles innan lunch, jag var så hungrig att jag mådde illa, får jag ett svar på ett mail av en tjej som tyckte att det jag hade svarat  innan var uselt å bla bla.. Ehh okej, för det första så var hennes fråga innan så krånglig, många adresser, många personer och helt enkelt tjorvigt.. Så jag bad hennne snäll och väldigt trevligt att ringa oss.. Jag tillåme sa trevlig helg!!! Ja då var det ett uselt svar. Ja mena hello. Surpuppa. Iaf så svarade Kristin på det andra mailet, och hon samma. Ring hit.. Även hon väldigt trevligt. Såklart vi gör ju vårat jobb bra..
Nej då, gick inte..Det hade hänt diverse grejer o vi skulle ringa henne..
 Jag och Kristin har nu lämnat över detta till Teddy, han får lösa detta på bästa sätt. För jag vill inte.
Jag förstår mig inte på sånna människor.

Fy!
Har förstört hela min dag. nu har jag migrän, och är super het på pannan. Tror hornen börjar växa ut eller nåt..

Ja nu har jag fått klaga av mig lite.. Fy, känner mig helt genomkörd.. Som att luften gick ur mig.
Har ju fått "skäll" förr men just idag var det tydligen ingen bra dag..

jäjä i morgon är detta ett minne blott:D

puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback