It´s good now..

Nu har ilskan, irritationen,stressen och huvudvärken försvunnit. Även den där kär(r)ingen är nu gone like the wind..

Efter jobbet åkte jag å mamma på byn, stressade runt, for till pappa en sväng. Sen vidare lägenheten och gjorde ett ryck. Sovrummet är så gott som klart. Så nu kan man sova där iaf:P...
Later blev det afterwork, middag på nordica.. Mumma!

I morgon ska jag upp ganska tidigt, vara på byn vid 10. Springa på byn en snabbis sen rycka tiotusen in the apartment. Vill att det ska vara så fräscht som möjligt tills brudarna kommer..
Jag hoppas att jag lyckas..


Jag har ingen aning om vad jag ska ha för outfit i morgon kväll.. Hmm alltid detta bekymmer. Jag förstår inte. Varför tycks man aldrig ha några kläder..??

Nää men nu ska jag mysa ner mig i soffan..

Pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback