Willys..

Första dagen gick bra.. Det jobbiga är ju att man ska suga in sig allt. All information som matas ut under några timmar.
I morgon kommer jag nog ändå ha glömt allt.
Men jag hatar att vara ny på jobbet. Att inte kunna alla rutiner, apparater, ja allt.
Jag vill vara ett underbarn och bara kunna allt helt enkelt.
De första dagarna är det ju helt acceptapelt men efter dessa dagar så ska man ju som kunna.
Å tänk om jag inte gör det. Då kastar de väl ut mig..
Ojoj suck.
Jag håller tummarna åt mig själv o hoppas på det bästa.

I morgon är det mer kassa. Hjälp!
Men jag fick en väldigt bra instruktionsdag. Vi gick verkligen igenom allt.. :)

Sen för er som ska handla på Willys och är mig nära. Ni får inte handla i min kassa.
Detta gäller främst mina närmaste. Familj, släkt, nära vänner osv.
Er måste jag hänvisa till en annan kassa..



Åh jag blir så jäkla arg, fristrerad o irriterad.
När det blir så här.
Varför inte prata som vanliga människor?
Aaaa varför alla dessa missförstånd och utbrott?

Hatar detta.

Snart är det natti.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback