Stan sweet Stan.

Ojoj det känns ruggigt skönt att vara tillbaka här hemma.
Hemma i ström har det inte alls riktigt känts som helg, lugn o ro eller glädje. Så ja, det känns väldigt nice att be back :D

Tog rödafaran nu tillbaka eftersom jag har lite prylar med mig. Som står såå fint i en hög i hallen..
Tror jag tar hand om det mesta i morgon. Är bara trött just nu:P..
Sara åkte med och vi toksurrade som vanligt.
Tycker väldigt mycket om Sara. Hon är en bra människa rakt igenom.

Känner mig smått irriterad på att jag inte lyckas få till vardagsrummet.
Jag kan som inte se hur jag vill ha det. eller det går som inte ändra så mycket men bara gardineran är ju ett mysterium.
Och jag vill fli bort mer o mer av prylar som redan finns här. Men jag har ju som ingenstans att göra av med det så jag får nog finna mig i detta.. Helt enkelt.

Nää nu ska jag byta om plocka undan liten sen movie.


Berättar mer om helgen och lite bilder kommer senare.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback