Snyltan...

Är det nåt jag blivit bra på så är det att snylta, haha..
Kanske lite pinsamt att erkänna men this is real fact.

Igår kväll efter ja slutat så skickade Benny sms om att han stod utanför mitt jobb o att jag ska äta middag med dem.
Det var inte en fråga utan mer en beordran.
Ja men vad ska man göra lixom:P

Sara hade dukat fram först lite plock mat.
Dip, morötter, paprika, gott bröd, vindruvor ja you name it!
Sen fick vi jordens godaste pizza. Ojojoj, den va himmelsk.
Så det var en riktig lyxlördag för mig.
Sen blev jag även med bjuden på bio.
G.I JOE. Inte riktigt min film så, men funkar väl.
Det var ungefär som att se en serietidning. Om ni förstår vad jag menar.
Det skäts hejvilt från alla håll.
Både innan o efter bion var vi på krogen, haha.
Så klockan 11 var vi på Marité o jag kände mig inte särskilt festsnygg.
I mina pricikiga sneakers o fettigt hår i hästsvans. Hmm, not dressed for success direkt.
Men ähh, var bara att leka som att man var skit snygg.

Haha man kan ju inte säga att man behöver känna sig otrygg när man är med Benny.
Det var en "badass" kille som hejade på mig, direkt sa Benny, men mörk o djup stämma.
Du hejar inte på Syrran!!!
Oh lordi alltså..

Efter tolv var jag hemma.
Då la mig framför tvn en stund, eller tills jag somnade.
Ringde Fredrik som vanligt inte hade tid att prata.
Ja å sen la jag mig.

Det var en riktigt bra lördag.
Det tackar jag Sara o Benny för :).


Nä men nu tror jag att jag ska göra mig en god frukost.
Senare blir det jobb.

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback