It´s not easy in a poor girl´s world..

Igår skulle jag hämta ut mina tabletter på apoteket.
Så åkte på Lillänge vid ca elva. Men nehe då ingen recept hade kommit in.
Ehh jaha ringde akuten och killen skulle fixa på engång. Gick in igen efter jag handlat men icke.
Så jag for hem, fixade mig å sen åkte jag å Fredrik med Sara Benny o Elina på MAX.
Elina proppade hamburgare så det sprutade ut genom öronen.
Efter det får jag, Fredrik o Elina på apoteket igen. Men nej då inget recept.
Crazy!!
Så det var bara att ringa igen.
Vi kikae runt på djuraffären en sväng Sen äntrligen!! Hade de skickat the pills.
Och de kostade 365 kr!!!!!!!
What? Jag höll på att vurpa där jag stod..
Jag är pank nog som det är redan.
Men det var bara att betala å  se glad ut..
Ja så nu får det bli proviva månaden ut.
Eftersom min mage ändå kommer kracsha med dessa tabletter så är det nog lika bra.

Efter detta fiasko så for vi på Djungelhuset.
Haha det var ju super kul!
Åkte rutschbana, spelade fotboll, fikade å hade det mys med lilla stumpan.
Jag å älsklingen var föräldrar för någon timme..:)

Sen blev det aspås ett tag, snodde med oss några filmer. Then home med ljus, dip o grönsaker o en massa mys!
Det var en riktigt bra kväll. <3

 
Idag söndag och det tok regnar ute. Trist som tusan. Men det får bli en mysdag helt enkelt.
 Ha en bra dag alla! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback