It feels... good..

Det känns så himla bra när jag kommer hem från jobbet o jag är glad. Jag har energi fast man har jobbat hela dagen och köerna har varit typ en mil lång.
Och när folk frågar mig om jag trivs så kan jag ärligt svara Ja på den frågan.
Jag trivs faktiskt jätte bra.
Även om det är jobbigt att inte bo "hos sig själv" så funkar det för nu.
Och på Willys är alla trevliga o ja det känns bra. Som sagt för nu.

Men jag saknar Strömsund. Eller nä inte själva Ström utan de som bor i där.
Känns som att jag kommer i från det lilla jag hade..

Och jag stör mig mycket på att jag hela tiden ändrar åsikt.
I mårse kändes allt bra, även igår.
Men sen kan en liten liten grej få mig att känna som att jag. Ja jag vet inte.
Inte har ett skit.
Inga mål, inga planer, osv..
Det gör man tokig.
Men jag har kommit på att jag måste ta reda på det.
Jag måste göra lite soulsearch.
Och kolla upp, vad finns där ute?
Förr trodde jag att mitt framtida yrke bara kommer infinna sig.
Bara stå där framför mig en vacker dag.
Men nej, det kommer det inte göra.
Jag måste leta mig fram till vad jag faktiskt vill göra med mitt liv.
Det är ju mitt liv det handlar om. Och om det något ska man väl lägga energi på.
Så är det just det.
För jag vägrar ha ett skit jobb där jag mår dåligt eller känner att detta fungerar inte.
Jag vill leva ett bra o lyckligt liv..
Thats it!
Och allt går om man vill. Eller ?

Nä nu får det bli frukost tror ja..
Min nya favvo dryck är Proviva Mango.
Åh vad jag älskar den.


Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback